دختران دانشجو مهمان معاون بانوان شورای ائتلاف شدند

در این نشست، دانشجویان از دغدغه‌ها و مطالبات دختران دانشجو در زمینه وضعیت اشتغال پس از تحصیل، اصلاح قوانین و... صحبت کردند.

سرویس اخبار شانا - نشست معاون بانوان شورای ائتلاف با فعالین تشکل‌های دانشجویی روز شنبه ۸ مهرماه با حضور جمعی از فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شد.

در این نشست که فاطمه قاسم‌پور، معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و فاطمه پوررجبیان، عضو شورای مرکزی ائتلاف حضور داشتند، قاسمپور ضمن گفت‌وگو پیرامون دغدغه‌های دانشجویان گفت: دختران فعال تشکل‌های دانشجویی به جهت ارتباط با بدنه دختران دانشجو و تعلق به زیست‌بوم‌های مختلف می‌توانند تصویری از نگرش‌ها، تغییرات و مسائل دختران دانشجو و همچنین مسائل زنان و دختران در مناطق مختلف کشور را ارائه دهند.

وی افزود: تشکل‌های دانشجویی به عنوان حلقه میانی مؤثر، می‌توانند صدای اقشار مختلف جامعه از جمله دختران دانشجو و زنان را به عرصه سیاست منتقل کنند و مطالبه‌گر رفع مسائل اساسی جامعه زنان باشند.

در ادامه نتایج اولیه پژوهش مسائل زنان که در معاونت بانوان تهیه شده است در جمع حاضران ارائه شد و دانشجویان از دغدغه‌ها و مطالبات دختران دانشجو در زمینه وضعیت اشتغال پس از تحصیل، اصلاح قوانین و... صحبت کردند.

کد خبر 1627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha